onsdag 16. september 2009

Solnedgang og shopping

Er veldig glad i å ta bilder av solnedgangar,
og Alden er eit populært motiv.
Dette knipsa eg på vei heim frå arbeid, mandag kveld.
Herlege fargar. Men kanskje litt uklart,
sidan eg berre brukar mobilen min som fotoaparat.


Vinterarbeid.
Var i Førde i går og kjøpte inn stoff til Sunnfjordbunad.
Skal sy til ei som skal konfirmerast til våren.
Har sydd nesten ein heil bunad før, so dette skal bli spennande...

Av og til snur bilda seg når eg lasta dei ned,
nokon som veit korleis eg kan snu dei tilbake?
Har prøvd, men utan resultat.



Kjøpte og garn til denne hua, som er i boka til Tine Solheim.
Det er so mykje flott i den boka.
Får lyst å begynne framme i boka, og strikke og hekle meg bakover :)

1 kommentar:

  1. Nydeleg solnedgang!!
    Nye spennande prosjekt på gang her, ser eg...kjekt å drive med no når det vert gode innekveldar...lukke til!

    SvarSlett

Andre innlegg so kanskje fell i smak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...