onsdag 13. oktober 2010

Makeover

Dette seleskjørtet har eg hatt liggande i maaange år.
Det var eit favorittplagg i si tid, og har ikkje greidd å kvitte meg med det.
Kom eit stykke i fornyingsprosessen, før eg kom på at eg ikkje hadde tatt "før" bilde av det.
So derfor måtte eg sette på igjen stoffet nede med nåler :)

Skjørtet er i eit herleg stoff som ikkje krøller.

Bak er det eit blankt silke-liknande stoff, nett som på ein vest.
Rette fargen på sjølve skjørtet er vel på dette bildet.

Slik vart det etter litt klipping, sying og hekling.
Kanskje det no kan komme i bruk igjen.


Har hekla svart blondekant nede og rundt lommane,
som eg òg har sydd igjen.

Då har dette skjørtet fått sin makeover.



6 kommentarer:

  1. Forandring fryder! og så flott det er blitt!
    Det er så kjekt å kunne bruke favorittplagga om att.

    SvarSlett
  2. Så flott den ble!! Skikkelig artig å kunne forlenge et plaggs levetid med små effektfulle knep;)
    Nyt dagen og klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Seleskjørtet blei knakande flott!
    Du er flink med gjenbruk.
    Her fekk eg ein god ide, har nok ein del gamle "favorittar" liggande, som eg ikkje har klart å kaste, eg og.
    Takk for tipset.

    Ha ein fin kveld ;-)

    SvarSlett
  4. Dette var en god ide. Kjempeflink er du. Takk for at du delen ideene dine med oss. Jeg trenger din inspirasjon. Ha en fortreffelig kveld.

    SvarSlett
  5. Du er alltid så flink til å sjå fornyinga i klea Ann Tove. Gjenbruk, og det meste av andre ting, er du kjempeflink til. Skjørtet vart veldig fint.

    Ønske deg ein flott torsdag.

    SvarSlett
  6. Hei.Kjempe fin ble den.Virkelig kjempe nydelig.Ønsker deg en riktig fin Torsdag.Klem fra Bodil.

    SvarSlett

Andre innlegg so kanskje fell i smak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...