onsdag 29. februar 2012

Lenge sidan sist..

I går tok eg fram broderiutstyret til symaskina mi.
Noko som ikkje har vore i bruk på lenge, lenge.
Det tok si tid å sette seg inn i det igjen,
men eg fekk start på det og sydde nokre prøvelappar.



Brukte fridagen i går berre til saum,
og fekk sydd to forseinka bursdagspresangar.
Her er broderia eg laga til å sette på..



Sydde to bunadsposar,
ein til svigerinne og den andre til ei eg er tante til.
Ikkje enkelt å ta bilder av svart,
og med slikt fuktig veir må det fotograferast inne.


Bak er det sett i ein 1 m lang toveis glidelås.

Godt å endeleg få sydd ferdig slike ting som skulle vore gjort for lenge sidan.
Det er igrunn ikkje so lenge gjort når ein først begynner :-)

Ha ein fin dag vidare.


3 kommentarer:

  1. Nydelige og praktiske gaver. Spent på kva du lagar av prøvelappane.

    KariLklem:)

    SvarSlett
  2. Så flink du er med symaskina!! Skulle ha sydd ein slik pose eg og:)

    SvarSlett

Andre innlegg so kanskje fell i smak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...