fredag 26. juni 2009

Jonsok og julafta på ein gong:)

Jonsokfeiringa gjekk for seg som vanleg her på Herland.
Vi rigga oss til i båthavna med bord, stolar, grill mm.
Det møtte opp over 100 personar som kjøpte grillmat, kaker og kaffi.


Utpå kvelden vart bålet tent,
og vi kunne berre sitte å nyte det og solnedgangen.
Kan det bli betre...


SJÅ kva eg fekk hos ei dame her om dagen....
Det var nesten som julafta for meg...
Ein stor stabel med gamle stoff, gler meg berre til å sette i gang å sy av dei.


Her er alle oppvaska og klare til produksjon...


Første plagg ut.
Fire enkle sommarkjolar i str eitt til fire år.
Men stabelen er stor enda, so eg tek det sånn litt om litt.

Har ferie no, og har fått akkurat det veiret eg bestilte:)
Og i morgon er vi innvitert i bryllaup, gler meg til det.

Ynskjer alle ein flott sommar vidare.

1 kommentar:

  1. Jonsokfeiring e alltid koselig, savna bålet nede i fjæresteinane, men vi hadde det vedlig kjekt allikevel.

    Så masse flotte stoff då, skulle gjerne vore i dine sko nett no. Og flotte kjolar du har sydd. Tenkte eg sku sy nåken te vesla, men sommaren kom for brått på meg. Med 30 grader i skyggen e ikkje arb. lysta på topp.

    Fin ferie til deg, og lykke til i bryllup.

    SvarSlett

Andre innlegg so kanskje fell i smak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...