torsdag 22. mai 2014

Alltid like kjekt når den passar.

 
Enda ein bunad blei levert i `god`tid ( i allefall nokre dagar) før konfirmasjon.
Har funne ut at eg arbeider best under press, når eg har lita tid :-)
Maljedukar, lomme og brodering av kanten nede er gjort av søster og mor til konfirmanten i fellesskap.
 
 


Eit lite glimt av ryggen.


Og her ved levering og godkjenning.
Ho skulle ha sølvbelte,
 derfor har eg ikkje sydd beltespenne på fangbandet.
( det ser du betre på første bildet)
 
Då er det ein liten pause i bunadsaum før eg set i gang med neste års bestillingar.
Når det gjeld bunadsaum, går året frå mai til mai her hos meg :-)
 
 



1 kommentar:

  1. Så flink du er, og så nydeleg arbeid du utfører :) Og for ein flott bunad. Ha ei fin veke.

    SvarSlett

Andre innlegg so kanskje fell i smak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...