onsdag 9. februar 2011

Genser og knekkebrød

Denne genseren sydde eg søndag.
Var planen eg skulle ha den sjølv,
men under produksjon bestemte
eg meg for at eg skulle gje den til mamma.
Ein liten morsdagspresamg på forskudd :)
Kjekt å lage noko til ho,
når ho strikka ein slik fin duk til meg.



Stoffet kjøpte eg på Stoff & Stil i sommar.
Mønsteret er frå Alt om håndarbeides SY MAGASIN nr 1/ 2011.
Likte godt modellen,
må nok lage ein til meg sjølv òg.


Knekkebrød har eg laga tre gonger sidan lørdag.
Dotter vår fekk ein porsjon med seg til Bergen då ho var heime i helga.
Mandag laga eg til meg sjølv.
Og no tørkar siste porsjonen i ovnen,
dei skal eg ta med til foreldra mine når eg leverer gensaren til mamma.
Skal nedom dei ein svipp no før eg reiser på arbeid.

Takk for koselege komentarar på innlegga mine,
set stor pris på dei.

Ha ein fin onsdag.


8 kommentarer:

  1. Det er vanskleg å gå tilbake til kjøpe-knekkebrød etter ei dose med dissa! Tusen takk igjen :)

    SvarSlett
  2. Så flink du er Ann Tove!! Genseren vert nok mor di glad for, den var flott:) Knekkebrøda såg utruleg gode ut!!:)
    Fin dag til deg:)

    SvarSlett
  3. Sei meg, har du utdanning innan søm eller er du sjølvlært? Skikkeleg flott gensar i alle fall!

    SvarSlett
  4. Alt du kan :)...eg er imponert !!

    SvarSlett
  5. Skikkelig flott genser. Skjønner godt at din mor fortjente den etter å ha strikket duk til deg. Den var utrolig flott og sikkert masse arbeid med - du er heldig. Takk for mange hyggelige kommentarer på bunadsdelene mine. . Ser at du også driver med slikt. Det er moro, men en må gjøre litt annet også. Håper å komme meg på kurs igjen snart så jeg kan komme meg litt videre. Siste uka har formen vært relativt bra, heldigvis.

    SvarSlett
  6. Hei.Kjempe nydelig.Du er kjempe flink.Den regner jeg med at mammaen din ble glad for.Nydelig.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  7. Fin gensar du har laga til mor di,denne blir ho nok glad for vil eg tru,knekkebrøda såg gode ut,eg blei svolten av og sjå på dei.God helg,Ann-Tove.

    SvarSlett
  8. Så fin genser du har sydd til din mor. Og jammen fortjener hun den. Utrolig fantastisk duk hun har strikket til deg.

    SvarSlett

Andre innlegg so kanskje fell i smak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...