onsdag 4. april 2012

Jakke

Endeleg vart det tatt bilder av jakka eg har strikka.
Første gong eg har strikka utan mønster.
Det er samme flette på ermene som på framstykket.


Garnet er Noro Kureyon,
100 & ull.
Den veg berre 650 g.




Garnet har fleire fargar i nøstet.
Måtte spe på med ein anna fargekombinasjon på halve erme og knappestolpe,
sidan eg skulle prøve å få brukt opp dette garnet som eg hadde liggande.


Detalj frå ryggen.
Jakka passa til meg med unntak av at den vart for vid over skuldrane.
So den får ligge i påvent av at nokon andre kanskje vil kjøpe den.


Ynskjer deg ei fortsatt god påske.


6 kommentarer:

  1. Nyyydelig!! Kan du ikke sette inn en tråd i skuldersømmen og trekke den til så den blir passe?..den var jo så fin, synd å ikke kunne bruke den selv.
    Ha ei riktig god påske, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Jakka er kjempefin! Og så uten mønster...., dette er imponerende!! :o)

    SvarSlett
  3. Lekker jakke!! Nydelege fargar;o)

    Eg ville gjort slik som Tovepia seier, sett ein tråd i skuldersaumen og brukt den;o)

    God påske til deg!

    Solklem

    SvarSlett
  4. Så flott!! :)
    Fin påske til deg og:)

    SvarSlett
  5. Flott jakke. Ønskjer deg ei fortsatt fin påske.

    SvarSlett
  6. Fin jakke i nydelige farger,Ann-Tove:)

    SvarSlett

Andre innlegg so kanskje fell i smak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...