tirsdag 24. april 2012

..Og enda ein..

Denne t-skjorta fekk eg i fjor når vi hadde besøk av 
mini-redningsskøyta Elias på Krabbefestivalen.
Og som Redningsskøyta R/S Utvær kom med.
Eg er ivrig medlem i foreninga her på øya som arbeider for Redningsselskapet,
og vi har vore so heldige å fått låne Elias på Krabbefestivalane her på Atløy.

Den 13 og 14 april reiste eg og tre andre frå foreninga til Flørø 
på distriktsårsmøtet for Redningsselskapet.

Då passa det bra å sy om t-skjorta so eg kunne bruke den på møtet.
Her har eg brukt ein brun genser og ein mønstrete tunika i tillegg.



 
Slik blei den, har som sagt allerede vore i bruk.
Likar kombinasjonen med brunt og rødt ispedd kvitt.




Teikna mønster av den brune gensaren før eg klipte den sund,
og brukte det som utgangspunkt.
Brukte stoff frå bolen til ermer og litt av halslinninga,
resten av genseren var utslitt.

 Har brukt litt av den kvitmønstrete tunikaen som pynt på eine erme,
og halve halslinninga.


Den vart litt kort so eg sette på nederste delen som 
var avklipt t-skjorta.
Den var smalare enn tunikaen,
men kvifor ikkje ha ein brei splitt i sidene i staden for høg splitt..

Likar at det ikkje blir slik som det normalt skulle vore :-)


..Og nokre små stoffrestar tilfeldig sydd på skjørtet saman med kjennemerket mitt.




 

4 kommentarer:

  1. Rett og slett lekker!!

    Du er dyktig og så er det grådig kjekt å ha nok som ikkje alle andre har.....;o)

    Ha gode vårdagar!

    Solklem

    SvarSlett
  2. Kjempe flott.Tenker på hvor mange flotte kjoler å tunikaer man kunne hatt hvis man var så kreativ som du.Ha ei strålende uke videre.

    SvarSlett
  3. Knallkul. Så mage fine detaljer. Helt enig med deg ang splitten. Det ble bare tøft.
    Ellen :)

    SvarSlett

Andre innlegg so kanskje fell i smak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...