søndag 22. april 2012

Kosar meg med gjenbruk/redesign

Har hatt liggande ei t-skjorte med Fylkesbaatane sitt flagg på.
Men sidan eg ikkje likar å gå med t-skjorte pga trang hals
og kjedeleg fasong, har den ikkje vore brukt so mykje.
Fann fram eit avdanka skjørt og anna stoff og sette saksa i..



Etter litt klipping, sying, prøving og feiling,
har eg fått meg ny tunika.
Den har allerede vore i bruk,
og blir nok brukt meir no enn slik t-skjorta var før.



Sette på ein bit av skjørtestoffet i halsen for å få
igjen fargen oppe i plagget.

På ermene har eg laga eit lite legg i staden for å sy inn ermet.
Og knappen er frå eit plagg eg hadde som liten.


Nede på tunikaen sydde eg fast nokre stoffbitar liknande vimplar,
dei er berre festa oppe under navnemerket.

















3 kommentarer:

  1. Kjempeflott!
    Du er superflink med detta!

    SvarSlett
  2. Du er bare helt rå!..utrolig fin, og så artig å ha et slikt plagg..ikke alle har det! Fine farger sammen også;)
    Ha ei riktig god uke, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  3. Å så arti!
    Liker heller ikke t-skjorter, nå ga du videre en super idê for fornyelse og gjenbruk, tusen takk!
    Klem Beate

    SvarSlett

Andre innlegg so kanskje fell i smak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...