fredag 31. juli 2009

Nokre nye sekskantar, er komt opp i 150 stk no.


Denne flotte boka kom i posten her om dagen.
Har hatt mange herlege stunder og berre nyter alt det flotte i boka.
Vart skikkeleg inspirert her, ja:)


So fekk eg dette bladet ein dag,
kosar meg når eg ser i slike mønsterblad:)


Forige helg var det krabbefestival her på Herland.
Kjempemykje folk og stor stemning heile helga:)
Eg hadde salsbod på lørdagen, fekk tatt eit par bilder av den utpå dagen,
( heldt på å gløyme det i folkemengda )



Sydde opp div til salsboda mi.
Blir alltid sittande siste dagane å sy ,
plutseleg so mykje eg skulle ha laga før dagen er der.....
typisk meg, arbeider best under press, he he.



Har sydd to slike bukser i str 60 og 70.
Eit koseleg stoff eg har hatt liggande ei stund.
Lommer i sidene og to løpegangar, med strikk i livet.
Mønster: Alt om håndarbeide nr 5 2009.

Samme mønster i str 80.



Denne er i str 90, men gjekk tom for stripet stoff.
Klipte bakstykket i kvitt stoff og sette på stripete baklommar.




Desse to buksadressane i str 2 og 4 år, er frå samme mønsterblad.
Dei er sydd av panelgardiner eg kjøpte i vår, likte godt fargane.
Kanskje vanskeleg å sjå fargane skikkeleg på bildet.

Tre nye garnbukettar vart det og.
Greit å ha liggande som presang, eller om nokon vil kjøpe :)

5 kommentarer:

  1. Skal sei du er produktiv, mykje flott du har laga.
    Gleda meg til å sjå resultatet av alle sekskantane :-)

    SvarSlett
  2. Like imponert eg øve heklekunsten din.:-) Buksedressane var kjempefine, om du ikkje har solgt dei, vil eg gjerne kjøpe den i str 2 år, likte stoffet så godt. Fin helg til deg.

    SvarSlett
  3. Buksedressen kan du få kjøpe, har ikkje solgt den enda. Har planar om å lage meg ein salgsblog, men er ikkje komt so langt enda:)
    Alt til sin tid:)
    Korleis går det med vesla di?
    God helg til deg og dine.

    SvarSlett
  4. Hei! Her var det masse fint håndarbeid.Harlige den blomstrete buksedressen.
    Ååå... dei fine fargene du har på lappene dine. Har og planer om et i mange fine farger. Phu... først må eg nå bli ferdig med det grå teppe.

    Takk for hilsen i bloggen min.

    SvarSlett
  5. Da e stort sett med det samma med vesla, men har effekt av med. ho fekk, så ingen kløe lenger. Men stadig meir utslett. Ska te lege att over helga.

    Kan du ikkje sende meg ein mail med pris og kontonr., så fører eg over til deg for buksedressen? ann.hhs@hotmail.com

    SvarSlett

Andre innlegg so kanskje fell i smak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...