mandag 13. juli 2009

So var ferien over for denne gang.
Har hatt tre flotte, regnfrie veker, so kom regnet på første arbeidsdag.
Var godt med litt regn, men håpar det klarnar opp igjen snart.

Her er ti nye sekskantar til teppet mitt.
Er so smått begynt å sy det ihop òg, trur eg blir formøgd med dette:)





Har vore på garnsalg på Husflidsbua på Askvoll i dag.
Vanskeleg å la vere å kjøpe, når der er so mykje flott garn til flott pris:))
Nokre nøster Viking Frøya er greit å ha liggande når det skal strikkast labbar.
Mjukt og godt garn.




Måtte fylle på med garn i korga til sekskantane mine og.
Viking Superwash, flott garn.
Var tom for svart bunnfarge,
og div andre fargar eg ikkje kunne gå ifrå...

Spørs om det ikkje vert fleire turar å kjøpe garn mens det er salg...


1 kommentar:

  1. Flotte fargar du har på hekle teppe. Ja eg huskar foreningen vår trur ikkje eg klarte og lage nåke ferdig. Likte nok best og prate

    SvarSlett

Andre innlegg so kanskje fell i smak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...