tirsdag 18. august 2009

GJENBRUK

Når varene kjem inn til butikken,
får vi jasminris-posane i slike sekkar.
Dei er laga av vevde plaststrimlar, ypperleg til handlenett.
( Eg arbeider då på ein Coop butikk :))
Likar ikkje å kaste noko som kan brukast om igjen,
so eg tok denne med heim.

I dag måtte eg berre gjere noko med denne sekken,
før eg skulle på arbeid.( seinvakt i dag )
No er handlenettet klart til bruk.

Til og med oppskrift på baksida :) ....


...Og datostempling....
No gjenstår det berre å sjå om nettet held so lenge.... ;)

3 kommentarer:

  1. So smart du er :-)
    Handlenettet blei skikkeig stilig, er sikkert solid og.

    SvarSlett
  2. Genial ide, og flott gjenbruk :)

    SvarSlett
  3. Kjempekult nett! Og veldig bra gjenbruk vil eg seie. Trur nok at dette nettet held lenge over stemplingsdatoen;)
    God helg!

    SvarSlett

Andre innlegg so kanskje fell i smak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...