lørdag 8. august 2009

Helg og strikking

Denne veka har eg fått unna div syoppdrag.
Og ellers strikka ein del på teppet,
som ikkje har vore prioritert i sommar.
Var ein tur til Bergen med ekspressen tirsdag,
då kosa eg meg med strikking på reisa.
Passa på å ha rikeleg med garn i veska.
To og ein halv time kvar veg, og berre kunne sitte å kose seg med strikketøy:)


I dag har eg kjøpt lesestoff til helga,
passeleg veir å sitte i sofaen med strikketøy og inspirerande interiørblad.



Her, eit bilete av ei av georginene mine,
Med ynskjer om ei kjempefin helg til alle som er inne på bloggen min:)
Skriv gjerne nokre ord i gjesteboka mi når du er innom.

4 kommentarer:

  1. Hei, så nydelig strikkearbeid. Smart å bruke tiden på toget.
    Flotte georginer har du også.
    Ønsker deg en fin søndag :0)

    SvarSlett
  2. Takk for det.
    Har visst ordlagt meg litt feil i bloggen, kanskje.
    Når eg skriv ekspressen, meiner eg ekspress-båten.
    Kjem ikkje alltid på at ikkje alle veit kor eg bur, og korleis vi kjem oss til Bergen herifrå.

    SvarSlett
  3. Det teppet kommer til å bli helt fantastisk! Det blir sikkert deilig strikketøy å krype under når det blir kalde dager :)

    SvarSlett
  4. Teppet ditt vert berre heilt lekkert!! Kjekt å ha strikketøy med seg på hurtigbåten, det pleier eg også. Eg tek av og til båten frå vardetangen til byn. Artig å sjå bilde frå Alden der var eg og i sommar, ein flott tur, ha ei fin helg:)

    SvarSlett

Andre innlegg so kanskje fell i smak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...