mandag 31. august 2009

Mandag

Manda morra blues...
Har laga Ingers rugbrød på føremiddagen, saftige og gode :)


Mens dei stod i ovnen,
hadde eg litt tid til overs,
og laga eit handlenett.

Stoffet er eit eg har hatt liggande leeenge.
Som eg sydde skjørt av, for ca 15 år sidan,
til eit tvillingpar eg er tante til.
Pynta veska med eit ensfarga stoff,
og ein knapp frå den store knappeboksen min....



...og ei snor til å knytte veska sammen med når den ikkje er i bruk,
og kan ligge klar i handveska :)
Fargane på første og siste bildet av veska, er dei rette fargane.
Skal sende den til Oslo ilag med strikkateppet.

5 kommentarer:

  1. Dei brøda er veeeeeldig gode :-)
    Du er smart med handlenetta, eg har sydd meg nokre eg og, men kva hjelper det når dei ikkje bir med på butikken?...Kansje eg er litt for lite miljøbevist?.........hmmm.....

    SvarSlett
  2. Åå.. heimebaka brød er det beste! Dessverre sitt det litt langt inne å setje i gang med brødbakst her hos meg ;)

    Kjempeflott og veldig praktisk veske. Har fleire slike vesker eg óg, men på mystisk vis blir dei alltid verande igjen i bilen når eg går inn for å handle.. *flau*

    Ha ei fin veke!

    SvarSlett
  3. Du kan godt sende eit slikt brød nedover til meg! Veldig fine handlenett foressten;)

    SvarSlett
  4. Brøda såg kjempegode ut. Flott nett du har laga.

    SvarSlett
  5. Dei brøda såg veldig fristande ut. Har heilt gløymt ut å takke for den flotte sommardressen til vesla. Den e litt stor enno, men passe nok perfekt til neste sommar.

    SvarSlett

Andre innlegg so kanskje fell i smak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...