fredag 4. mars 2011

Kurshelg

Har fått bok og materialpakke frå hobbyklubben i dag.
Blir kjekt å sette seg ned med kaffikoppen å kose meg med den.

Men på ein fridag frå arbeid er det mykje som skulle vore gjort.
Utanom dei vanlege huslege pliktene,
blir vel mest bunadsøm,
med nokre pauseinnslag med strikking
Før eg pakkar symaskin m tilbehør, gamle kle og anna,
som eg skal ha med på Redesignkurset i helga :)
Ser fram til kurset,
spennande å sjå kva dei andre har med seg og planar om å lage.
Håpar å kunne vise noko lurt i neste innlegg.


Greit å halde seg innandørs i dag,
for ute er det sterk vind og regn.

Ynskjer ei god helg til alle som besøker bloggen min.
Takk for besøket og velkommen innom igjen :)


10 kommentarer:

  1. Dette stoffet likte jeg godt, sommerlig og fint, så det blir ei flott veske.
    Det blåser og regner her også, så det er best å finne på noe innomhus:O)
    Spennende kurs du skal på, gleder meg til å se.
    Ha ei flott helg, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en riktig kreativ og god helg!
    Gleder meg til neste innlegg.
    Klem!

    SvarSlett
  3. Såg no litt kjekk ut den boka!
    Snakkast i måra, ja:)

    SvarSlett
  4. Lykke til på kurset!:) Verte nok kjekt det:)))

    SvarSlett
  5. Hei.Kos deg masse på kurs å ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  6. Lykke til på kurset, ser at svigerinna mi skal òg. Blir spennande å sjå ka det lager.

    God helg til deg og dine.

    SvarSlett
  7. Det blir spennende å se hva du får ut av kurset. Alltid moro å dyrke sine hobbyer i samvær med andre.

    SvarSlett
  8. Høyrest ut som eit spennende kurs. Gleder meg til å sjå det du har laga.

    SvarSlett
  9. Blir spennande å sjå resultatet Ann Tove :)

    Ønsker deg ei flott veke!!

    SvarSlett

Andre innlegg so kanskje fell i smak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...