tirsdag 15. mars 2011

Ny kjole/tunika

Har sydd meg kjole / tunika
av stoffet eg kjøpte på Trapp Ned i Førde.
Dekor, lommer og lukning var slikt
som eg bestemte etterkvart eg sydde.




Bak sydde eg på litt av det einsfarga stoffet og kroklisse.
Kroklisse sette eg òg på nederst, men ikkje rundt heile kanten.
Den ser litt rar ut i fasongen på dette bildet,
kanskje eg knipsa bildet frå feil vinkel.


Ein liten løpegang med snor bak i ryggen,
for å holde inn litt på vidda...


... og løpegang og snor i kanten nede.
Var so heldig å få tak i langerma tynn genser i samme blåfarge som stoffet,
greit å ha no framover våren.


7 kommentarer:

  1. Nydeleg kjole! Denne vert nok ein favoritt.

    SvarSlett
  2. Tøff tunika.
    Du er så fiks du, Ann Tove :-)

    SvarSlett
  3. Stilig! Nydeleg stoff!
    Vart ikkje kurs på meg heller i kveld. Er så forkjøla:(

    SvarSlett
  4. Så fin tunika i fint stoff.
    Ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett
  5. Vilken fantastisk klänning. Som en blåvit kinesisk vas - på ett positivt sätt!

    SvarSlett
  6. Denne likte jeg godt. Jeg tenker stadig at jeg må ta meg selv i nakken og sy litt, men jeg er litt sløv på den fronten. Men kanskje en slik kjole er akkurat det jeg trenger som prosjekt for å komme igang?

    SvarSlett

Andre innlegg so kanskje fell i smak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...