tirsdag 8. mars 2011

Redesign

Har hatt ei kjempefin helg på Redesignkurs.
Der var åtte kjekke damer med gjenbruk på dagsorden.

For min del starta eg med ei utslitt uniformsbukse og ei avlagt uniformsskjorte.
Har lenge hatt planar om å lage noko av desse,
men det har berre vore utsett til fordel for andre ting.
Men no var det jo redesign, so då passa det bra å få dette gjort.



Det er veske som har vore i tankane for desse.
Klipte ut lårlommen, kanta den med noko stoff eg hadde liggande.
Litt kaffi innimellom styrkar tankane og ideane kjem etterkvart ein syr.


Skjorta brukte eg som fòr.
Der var jo ein lomme frå før..

... På andre sida sydde eg på eit erme,
fekk då logoen inni veska, men men.
Delte den med ein saum og sette glidelås i eine delen.
Ei snor med karabinkrok er greit å henge nøklar i.


På framsida sydde eg på stoffbiten med lommen på,
so fekk eg to lommar.. eg får aldri nok lommar på vesker :)


Og med skulderreima sydd på litt nede på veska,
slapp eg å lage til lukning.
Kan berre brette ned kanten.
Det var ikkje lett å stryke den glatt,
sidan det er ei godt brukt bukse eg har sydd om.

Kjem tilbake til det andre eg har fått gjort på kurset.
Og heldigvis skal vi møtast eit par kveldar til,
det var nokre inspirerande dagar.
So det er bra det blir fleire av dei.



6 kommentarer:

  1. Ja, du er jammen flink! Veska vart skikkeleg stilig:)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott veske du har laga!

    SvarSlett
  3. Kjempestilig. Den veska ble helt unik. og miljøvennlig atpåtil. Det kurset kunne jeg gjerne vært med på, høres kjempeartig ut.

    SvarSlett
  4. Det er så spennende å følge med på alt du får til Ann Tove :)
    Flott veske!!

    SvarSlett
  5. Flott at dei gamle skjortene og boksene våre kan brukast til noke.Du er flink Ann-Tove:)

    SvarSlett
  6. Så fin veske du har laget. Jeg ble minnet på at jeg også har lagt tilside en bukse med lomme på. Ble skikkelig inspirert av å se din!

    SvarSlett

Andre innlegg so kanskje fell i smak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...