onsdag 27. mai 2009

Smykker

Var ein tur til Førde her om dagen.
Vart freista til å prøve meg på smykkeproduksjon:)
Kjøpte ein pakke med alt som trengst til å lage dette smykket og armbandet.
Spennande.....
Er ganske fornøgd med resultatet,
blir sikkert ikkje siste gang eg prøver meg på å lage smykker.

Dette settet laga eg for ei stund sidan, og er godt brukt:)

Ellers har eg fått tre flotte og inspirerande blad i hus siste veka.
Har hatt mange gode stunder med kaffikrusa og desse blada.
Får lyst til å lage nesten alt som er i dei, men so var det den tida då.....

2 kommentarer:

  1. Så flink du er mamma ;)

    SvarSlett
  2. Ja, døgnet har altfor lite timar, kanskje vi kan legge inn ein søknad om å utvide døgnet litt..... Flotte smykker du har lage, ei kreativ sjel må eg sei.

    SvarSlett

Andre innlegg so kanskje fell i smak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...