mandag 6. juli 2009

sommar, kaffikos og fine turar.

Nokre nye sekskantar til teppet mitt.

I går laga eg vannbakkelskringle til søndagskaffien.


Var ein tur ned til båthavna og Feriesenteret,
for å nyte solnedgangen.


I dag fekk vi koseleg besøk.
Fekk vite det i god tid, so eg rakk å lage skillingsbollar til kaffien.


Måtte berre ta bilde av desse, er veldig glad i denne fargen:)



I kveld har eg og kallen vore ein liten fjelltur.
Trur eg må gå denne turen fleire gonger,
so eg får sjå vannliljene når dei blomstrar.


1 kommentar:

  1. Mmmm e litt misunnelig på heklekunnskapane dine..

    Beste so finns e heimelaga bakst, heldige gjestar du fekk på besøk.

    Da stativet du har med rister for avkjøling av varm gjærbakst var smart. Kor har du kjøpt da?

    SvarSlett

Andre innlegg so kanskje fell i smak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...