onsdag 2. mai 2012

Seks stykker


 Glade fargar.



I helga har eg og nokre av damene i revygruppa eg er med i,
 hatt sang og musikk kveld i kulturhuset her på øya.
Då fekk eg oppdraget å sy kvar sin topp til oss..


Det resulterte i denne modellen.
Ledig og god å ha på, og ein modell som passat alle.




Sydde seks stykker,
tre i turkis/ brun og tre i rosa/lilla.

Vi hadde ein kjempefin kveld med mykje folk i salen
og fekk gode tilbakemeldingar etterpå.

Kjekt å vere med i ei slik gruppe.
Vi har det travelt mens det står på
 men kva gjer der so lenge vi har det moro..

Takk for at du stikk innom bloggen min,
ynskjer deg ei fin maiveke.






5 kommentarer:

  1. Jeg har sydd meg et par topper i samme fasong. Det er et deilig snitt. Høres kjekt ut med revygruppe.
    Ellen :)

    SvarSlett
  2. Så fine!! ...tenker du er en ressurs i denne gruppa!

    SvarSlett
  3. Det var nokre fine toppar! Skulle jo ha vore og sett deg i aksjon ein gong:)

    SvarSlett
  4. Så mye fint du lager. Stoffene som vist øverst var flotte. Gøy å være med i slik gruppe. Ha en flott torsdag.

    SvarSlett
  5. Så artig å vere med på. Spennande. Ønskjer deg ein fin søndag.

    SvarSlett

Andre innlegg so kanskje fell i smak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...