tirsdag 6. november 2012

Lysglasstrekk


Kom over oppskrift på lysglasstrekk i den flotte bloggen til Tovepia.
Den måtte berre prøvast ut.
Fann fram tomt rødbeteglass, bomullshyssing og heklepinne og
sette igang. Uvant å hekle med hyssing, men raskt og artig arbeid var det.







Greidde ikkje stoppe før den var ferdig, og med hjertepynt og snor
var eg vel fornøgd.
Dette var laga søndag, og då fekk sola skine på lysglasset mens eg tok bilete.





Mandag kveld måtte eg hekle eit lysglasstrekk til,
 før eg tok fram det handarbeidet eg har på pinnane for tida.

Desse blir det klart fleire av framover.
Og når hyssingnøsta eg har kjøpt er oppbrukt,
blir det nok brukt div bomullsgarn frå lageret mitt.
 
Sur dag i dag med vind og regn, perfekt for innesyslar.
Men må nok på med gode kle og ta ein tur ut òg.






7 kommentarer:

  1. De ble kjempefine..selvfølgelig:))
    Dekortivt med slike trekk, og jeg har stadig noen på gang..også i bomullsgarn;)
    ha en fin dag, klem;)

    SvarSlett
  2. Søte trekk til glasa:) Fin måte å få noko nytt i interiøret utan å bruke ein formue;)
    Skikkeleg Vestlandsvêr i dag, ja.

    SvarSlett
  3. Dei blei kjempefine! Trur eg må lage nåken sleke eg og :)

    SvarSlett
  4. Skikkelig fine. Så lekkert det var med hjertepynten. Det har jeg ikke sett. Laget også noe lignende i helga - i bomullsgarn til små glass som det har vært tomatpure i. Dessverre ble bildene tatt i mørket og ble ikke noe fine, og lyktene er gitt vekk, så det får være til neste gang. Tror nok jeg skal lage flere.

    SvarSlett
  5. Ser du er bitt av basillen du og. Eg klarer ikkje å stoppe. Kjekt og kjappt:) og dekorative.

    KariLklem:)

    SvarSlett
  6. Gu so fine dissa e med lys i! :) Du e kjempeflink!

    SvarSlett

Andre innlegg so kanskje fell i smak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...