søndag 6. november 2011

Alligator

Dette er eit mønster eg likar godt.
Kjekt å strikke, og artig effekt synest eg.
Desse er strikka på bestilling, og sendt til Fredrikstad.
Håpar dei fell i smak hos mottakar.


Har prøvd ein, for meg, ny sort garn frå Viking Garn.
Kjempegodt å strikke, og mjukt og godt å ha på.
Har skaffa meg meir av dette garnet,
og produserer for fullt.
Lørdag skal eg ha salsutstilling i andre etasje i Coop-bygget på Askvoll.
Då er det greit å ha litt av kvart å vise fram :)




8 kommentarer:

  1. Så fine dei pulsvarmarane er, lykke til med salget!!!

    SvarSlett
  2. Nydelig mønster!! Lykke til med salget, disse må gå som varme hvetebrød!!

    SvarSlett
  3. Så fine pulsvarmarane,fekk lyst å strikke fleire slike.Kor har du kjøpt garnet?

    SvarSlett
  4. Dei var artige!
    Spennande med salgsutstilling:) Får sjå om eg stikk utom og kikkar, om eg hugsar på det...

    SvarSlett
  5. Flotte pulvarmare. Eg likar dette mønsteret også.
    Lykke til salsutstillinga!

    Klem:)

    SvarSlett
  6. Desse var knallfine, Ann Tove.
    Lykke til med salget på lørdag.

    SvarSlett
  7. Takk for komentar og besøk i bloggen min.
    Aud, garnet er kjøpt på husflidsbua i Askvoll.

    SvarSlett
  8. Kjempefine, det er et artig mønster som gjør mye av seg. Lykke til på salgsmesse, høres spennende ut.

    SvarSlett

Andre innlegg so kanskje fell i smak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...